Sommarlovsdagar

In rätt härlig dag, man har allt och ingenting att göra och man kan bara slappna av, njuta av vädret.
Kl ringde tidigt imorse och jag var med mammas jobb och spelade innebandy kl halv sju, härligt att ha träningen redan gjord! Kl nio var det infomöte om mitt sommarjobb som båtvärd på dessie, men nejnej ingen information fick vi, bara skriva på papper.. Måste alltså vänta ytterligare en månad innan jag får reda på vad jag egentligen ska göra! Får fråga några av dom som började idag. Ni får hålla utkik i tidningen imorgon, jag blev intervjuad om vad jag tyckte om det här jobbet! Tog sedan efter mycket stim och spring bussen till Filip och där körde vi gokart. Kan ni tänka er, jag var precis lika bra som honom! Vi tog sen en sväng runt på östra sidan genom snirkliga vägar innan vi åkte hit och käkade glass på Hasses. Jag är stammis där nu alltså. Kvällen har inte varit så intressant, har mest pratat med mamma om språkresan. Känns svårt att förstå att om en vecka är jag där, i värmen på Malta!
Jag som surtant i Filips glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0