Nationaldagen

I onsdags kväll hade Maria några tjejkompisar hemma så pappa, Märit och jag fick hålla oss någon annan stans. Vi åt plankatek på kaj4 och glass på Hasses, riktigt trevlig kväll. Igår sov jag på tok för länge och kände att idag måste jag göra något så jag och Sofia åkte in till hansa! Var ute efter en vardagsklänning med blev en finklänning och skinnjacka istället! De hade också lite aktiviteter där för att det var nationaldagen, men när vi kom ut från modehuset så var de stängda.. Vi tog oss då istället en mjukglass på Ikea.
På kvällen åkte jag till mamma och så kom Frida och Alexander. Vi grillade och sedan gick vi ner till hamnen och kollade på bilarna. Vid nio cyklade jag hem till Malou och planerade för klassens resa till getterö på söndag! Kom i säng halv ett! Skönt att jag är ledig idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0