Sommaren flyger förbi

Har det redan gått en vecka sedan jag bloggade? Ojdå. I torsdags kväll åkte syster, jag och mamsi och hade picknick utanför slottsruinen när Håkan Hellström spelade, så mysigt det var att göra något bara vi tillsammans. I lördags åkte vi till stugan i norje. Vi gjorde inte så mycket förutom att äta och sola haha. Tog årets första svenska dopp där, fy sjutsingen vad kallt, det gjorde nästan ont! I söndags träffade jag äntligen Malou och vi tog ett kvällsdopp. I måndags åkte Malou och jag in till stan, kikade lite på fanzone och shoppade sedan på hansa. Malou+shopping =mycket ovanlig kombination! Men det gick det med! Käkade trerätters på Ikea för 58 spänn, helt okej enligt oss. Såg sedan kvartsfinalen på guldfågeln arena mellan Norge och Spanien. Avslutade med ett kvällsdopp! Igår mådde jag inte så bra så jag satt inne och kollade på greys. Pappa och jag skulle gå på en kajakkurs men den var full så det får vi göra någon annan gång. Åkte istället ner till hamnen och tog för tredje gången en kvällsdopp, denna gången med jobbakompisarna!

https://cdn2.cdnme.se/2240241/7-3/pic_51efcf35ddf2b305ee26d1e8.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/2240241/7-3/pic_51efcf5de087c35b56102c88.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0