full rulle

  • Hejhej! 70% rea  haft fullt upp! I torsdags fick jag ta bort pinnen på min tandställning eftersom min tand änrligen syns. Sedan kom caroline från sts som jag fixat till skolan för att prata om språkresor. De flesta var rätt skeptisktill en början men efteråt verkade många intresserade, och det vore ju kul! sedan åkte jag in till stan och åt på subway med malou och flippenhjärtat och sedan gick mallan och jag in till simhallen och jag använde mitt tiokort jag fick i julklapp. Jag simmade en km på 31 min, det blir bättre! Malou och jag hade ganska roligt åt en femtioårig gubbe i våtdräkt, som simmade hundsim! Mellan varje vända tog han ett bett på sin vitargokaka. Efter simhallen mötte jag upp mamma på plusgymnasiet. Plus, njaa.. jag ska definitivt inte gå där! I fredags åkte jag till filip efter skolan och lite senareblev det ölandsrevy! Mycket bättre nu än på genrepet. Igår gjorde filip och jag inte mycket, sov länge sedan åkte vi till pappa och packade för att sean åka till mamma. Vi gjorde inte så mycket sen förutom titta på tv med chokladpudding och chips och dipp (tjockisar!!) Idag har jag, filip och lillasyster vait i stan. Jag har fyndat en hel del så jag är på bra humör! Kom hem och åkte lite skidor i saxnäs och fikade där hos några kompisar. Kom hem och staplade upp den sista veden och hängde upp tvätt(jätteintressant för er att veta) och nu sitter vi i soffan hungriga som djur och så väntar vi på duschen.
  •  
    400 men med 70% så fick jag den för 120 på cassels
     
     
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0