äntligen klar!

Igår vid halv elva blev jag klar med so-arbetet om Israel/Palestina, sex sidor långt blev det! Skönt att kunna lägga det bakom sig nu. Jag var hemma i fredags också och har nu åkt på en dunderfökyling! Filip kom i fredag också och vi satt mest i soffan hela kvällen och åt tacokyckling. Igår åkte vi in till stan och åt hotellfrukost! Mamma hde vunnit fyra fukostbiljetter så vi behövde bara betala för två, härligt med hotellfrukost!
haha nej, jag åt inte allt dett själv! Det är både mina och filips tallrikar! Jag åt också två våfflor, det är fin frukost det! Sen så åkte vi in till giraffen och jag köpte två bh och en sportbh, jättenöjd med dem! Filip åkte sen hem till sig och jag åkte hem och sov en timme. På kvällen såg vi Kalle och chokladfabriken, tycker det är en häftig film faktiskt! Så åt vi bakad potatis och såg på Ice Age 3. Idag var det tänkt att jag skulle åka upp till Filip och hänga med hans scoutkår till pulkabacken men jag mår inte så bra så han kommer ner i eftermiddag istället. Idag ska jag unna mig själv att bara ligga i soffan! 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Skojj att du är med :D

2013-01-27 @ 14:41:57
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0