16 bast

16 år hörni! Och jag är ägare till en iPhone 5!!! Bloggar från den just nu, sooo happy! 17.17 13 februari 1997 kom jag till livet. Har just ätit mat och innan dess satt jag två timmar och grejade med telefonen. Imorse fick jag frukost på sängen med finsång. Nutella macka till frukost, mums! Fick mobilen då och ett skal, presentkort på skal som jag nu beställt och så varma strumpor och en diacokula av Filip. Hihi, diacokulan gör mig lugn faktiskt, när den snurrar och lyser haha. Klasaen sjöng för mig på fyra olika språk idag, det var mysigt. Nu kommer hjärtat så snart blir det pannacotta till efterrätt och så ska jag se på tunnelbanan vid åtta. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0