Shopping..

Var inne på Hansa vid tolv idag och kikade där lite till. Hittade tyvärr inget där. Letar som en tok efter ett par VARMA, och snygga skor. Ärligt, det finns inte?? Vill inte ha höga boots utan såna jag har nu ungefär, fast fodrade. Finns ju inga fodrade skor eller? Möte upp Josse och vi gick runt i stan i flera timmar. Köpte en kofta på HM, likaså fem-pack tunna strumpbyxor och tre par trosor. Vi käkade en väldigt sen lunch på subway innan vi tog sluttampen på baronen. Har letat lika mycket efter ett par jeans! Och när jag väl hittat ett par som stämmer in på det jag vill ha, passar de såklart inte. MEN, till slut hittar jag ett par perfekta på MQ, sista paret med.. Med de kostade 700. Köpte de iaf men ska förmodligen lämna tillbaka dom, finns mycket roligare man kan få för de pengarna och det ska nog gå att hitta ett billigare par om jag fortsätter leta!
Ni får se bilder imorgon, eller ja, senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0