Slutspurten av sommarlovet

I fredags tog jag bussen upp till Filip för grillkväll med mina vänner! Vi åt fläskfilé och sedan min egna kladdkaka med vit chokladmouse, ni anar inte hur gott det var! De andra stannade kvar och sov i Filips stuga men jag var tvungen att åka hem med bussen vid tio. En riktig mardrömsresa hade jag, sura busschaufförer, fulla och helt däckade människor, fick springa ifatt en buss och så stannade den inte ens där den skulle så jag fick ringa och väcka mamma så hon kunde komma och hämta mig!
I igår var det ironman som jag berättar mer om i nästa inlägg. Jag började jobba redan vid sex på morgon och var på båten till kl fyra så det var en lång dag med mycket folk, vi fick till och med lämna några för båten var full. På kvällen åkte jag hem till Josse som fyllde år, vi gjorde inte mycket förutom käkade pannacotta kl ett på natten. Kan säga att jag sov gott inatt, helt slut var jag. Idag har vi varit och firat min kusin som fyllt 18 och sedan städat mitt rum hela eftermiddagen, fixat inför imorgon och så. VAD SKA MAN HA PÅ SIG LIKSOM? Kommer ihåg vad jag hade på mig första dagen i sjuan, katastrof verkligen.. Tänk om man om tre år ser tillbaka på morgondagen och tänker likadant.. Nu ska ska jag göra ett tappert försök på att somna, inte kommer det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0