Ironman 2013

Starten gick kl sju och då satt jag på båten och såg från nära håll. Men det enda man ser är i stort sett fyra tusen armar. Hörde att fyra pers hade fått bryta förra året pga söndersparkade revben i starten på simningen! Vi han tillbaka till Öland lagom till de första cyklisterna körde förbi Färjestaden och jag han också se Jocke unna jag hoppade på båten igen. Under lunchen langade vi lite extra mat/energi till Jocke när han kommit tillbaka till Kalmar på cyklen. Jobbade åter igen och vid sextiden åkte jag in och kollade på hans sista varv på löpningen. Målgången är en sådan fest, det är så mycket glädje i det så jag blev helt tårögd. Riktiga kämpar är de allihopa, och Jocke är min nya hjälte! Han gick i mål på ca 12 timmar och 40 min! Respekt till alla deltagare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0