Första innebandyträningen

Igår var jag ledig från jobbet och pga av det läskiga vädret låg jag inne i sängen hela dagen och såg på film. Var med mammas jobb för att träna lite vid halv sju på morgonen men det blev rena fiaskot, hade hellre sovit. På kvällen var det dags för säsongens första innebandyträning, och som jag hade sett fram emot att spela innebandy! Men nej nej, en timmes fys och lite fotboll blev det istället. Så nu har jag träningsvärk och triathlonet är imorgon.
Idag har jag jobbat, och det var inte mycket folk på färjan idag, känns verkligen att sommaren börjar ta slut nu.. Idag kom också Filip men vi har verkligen inte hittat på mycket, fikat lite bara. På kvällen åkte papsi och jag in till stan för att prova på kajak, mysigt men jobbigt. Man spänner sig verkligen, man får ont i muskler man inte trodde man hade haha. Och vet ni vad, jag har fått en dator. En alldeles ny, egen dator. Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0