LONDON

Jag ska berätta om London, ganska kort så kommer det mer efterhand! Vi kom fram till London och vårt Hiltonhotell i måndags förmiddag. Vi såg oss omkring i krokarna och på kvällen var på afternoon tea-party på ett av Londons lyxigaste hotell! Vi fick snittar, scones, bakelser och såklart te för de som ville( dvs inte jag..). I tisdags åkte vi London eye och ribboat på themsen, större gummibåt som går i 40 knop, jättekul förutom att vi blev dyblöta när det kom en våg så vi sedan var tvugna att åka tillbaka till hotellet för att byta om. På kvällen besökte vi det svindyra varuhuset harrods och shoppade på primark, en stor billig affär! 1£=10kr, kolla priset på mobilskalet.. I onsdags var vi äntligen på Madame tussauds och det var jättehäftigt, speciellt en 4d film vi fick se i slutet! På kvällen var vi också på musikal och vi såg The bodyguard, fantastisk var den! I torsdag var det shopping för hela slanten, Oxford street, Victorias secret och primark igen! Uppstigning vid fyra igår för flyget hem! Verkligen superbra resa och ett plus är att alla engelsmän är så trevliga!

Ber om ursäkt för att det tagit sådan tid att publicera det här, skrev det egentligen redan i lördags på min mobil där jag också har alla bilderna men det har inte fungerat att blogga från mobilen :( men nu har jag äntligen tagit mig tiden att lägga in bilderna i datorn!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0