Livet är bra nu

Solen har tittat fram och helgen har varit underbar! Jag blir så mycket gladare när jag kan vara ute ich det är ljust länge! Men framför allt, inga skolarbeten! Veckans alla prov har gått bra, har inte hunnit med så mycket mer än plugg. Har dock börjat träna igen en hel del, för, jag har anmält mig till KALMAR MINITRIATHLON I SOMMAR! Känns bra att hå ett mål med träningen! Så idag åkte mamma, jag och jocke till Haga Park och sprang på stigarna där, supermysigt och det var kul att träna! I fredags var jag barnvakt hos lille Alexander, han är ju så söt och go! Igår slöade jag alldeles för länge, men när lillasyster kom hem så gjorde vi krabbelurer som vi åt i solen på balkongen och Justin Bieber-musik. Maria är i Stockhlm nu för att gå på morgondagens justinkonsert, och tänka sig att jag erkänner det här, men jag är nog faktiskt lite avundssjuk! I alla fall, efter lunchen gick vi till hasses och körde en favorit i repris och köpte glass för att njuta av slen, dock var det inte jättevarmt med vinden som blåste i hamnen. Tog senare en löparrunda, en snabbvisit hs Malou, grillade och invigde vår piltavla! Perfekt kväll. Idag har jag varit på Malous konfirmation och det var kul att minnas lite från min egna konfirmation som var på dagen för ett år sedan! Njutit av vädret har jag också gjort en hel del! Nu sitter jag och kollar på Inför Eurvision Song Contest, kan inte fatta att jag ska få se det på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Bolin

Vilken heting!

2013-04-22 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0