livet rullar på som det ska

måste bli ordning på det här nu ju!
Förra helgen hade vi mästarnas mästare här, riktigt kul och spännande att vara ´funktionär´på! Veckan har gått fint men jag har haft lite huvudvärk fram och tillbaka :/ i fredags tog jag bussen in till stan och mötte upp Filip efter skolan, sedan åkte vi hem till honom och åt tacos, åh jag var så sugen på tacos så det passade perfekt! I lördags tog jag bussen in till stan och blev dyngsur när jag vandrade omkring utanför Stagg i väntan på SPRÅKRESEMÖTE!  Åh vad jag vill åka på språkresa, men jag vet inte om jag vågar åka själv..
Så fick vi besök på kvällen och åt min favoriträtt! Igår var vi ute och vandrade med Filips familj på östra sidan, vi gick nog lite mer än en mil, så det var skönt att ställa sig i duschen när man kom hem och bara titta på tv, för det var ju tyvärr inte så bra väder. Och så åt vi jättegod smörgåstårta som Filips mamma gjort! Sov hos honom inatt med för jag har studiedag idag! Så han åkte till skolan tidigt idag och så åkte jag med hans mamma och broder hem, för de skulle ändå förbi färjestaden. Så idag har jag suttit vid tvn för det mesta, men också pluggat en del! Snart är det Grey's på tv och ikväll blir det scouter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0