kräftskiva osv

tjena mittbena! ska bli bättring på det här nu.. Men det är faktiskt livsfarligt att ha internet i mobilen för det leder till att jag aldrig sitter vid datorn, och då blir det heller inget bloggande.. det går tyvärr inte blogga från mobilen. Sen vi hördes sist.. hm, skola såklart, jag lever än men jag har läxor så det sjunger om det! Har dragit åt tanställningen, SOVIT I VÅRT NYA HUS, hur mysigt som helst var! Vi har inte flyttat än, det gör vi nästa helg, men förra lördagen drog vi dit madrasser och stearinljus så vi satt och spelade kort tillsammans hela familjen inklusive Filip och så sov vi allesammans på vardagsrumsgolvet! Igår var jag också på kräftskiva hos filip, det var väldigt trevligt det också! Tog bussen hem idag efter lite film-mys och så! Nu tror jag att jag ska läsa lite läxa och snart blir det hemmagjord pizza, kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0