förkyld

Det har hänt myvket sen sist! skriver på ipaden så det kan komma lite stavfel' den är så jobbif att skriva på :( förra veckan flöt på bra men jag var hemma på fredagen pga av förkulning. i helgen hände det mycket, på lördagen fyllde pappa 40 så  vi åkte till emmaboda och körde gokart, så otroligt kul! jag vann b-finalen så jag fick köra a-finalen med alla killarna' pappa vann. hemma hos pappa sen käkade vi massor med fika! sedan åkte vi till mamma och fortsatte flytta. porterstek hos pappa och sen tillbaka till mamma igen. Det blev första natten i huset, åh det är så fint! igår var jag på scouterna i tre timmar, fick stanna kvar med de äldre ! ikväll skulle jag egentligen på träning men jag vill bli helt frisk innan jag tränar igen. Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0