världens lyckligaste

Nu är det lov. Lov. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! Som jag har slitit den här veckan, helt otroligt! Igår satt jag hela dagen på ÖMSAn, jag hade en halvtimmes lunch, sedan satt jag bara och skrev på mitt fördömda hemprov. Usch och fy och blä jag ber till Gud aldrig igen! Men nu just precis, med en timme och 50 min kvar till inlämningstiden är slut, är jag färdig! Det sjuka är, att jag hade ett till so-prov i skolan idag, men det gick faktiskt väldigt bra! I måndags var det volleybollturnering i skolan och gissa vad? Vi i 9D1 försvarade titeln som skolan bästa volleybollag! Vi gick runt och sjöng we are the champions på hela skolan haha, underbart! och i onsdags hände det bästa, JAG BOKADE TRE VECKORS SPRÅKRESA PÅ MALTA MED MITT HJÄRTA I SOMMAR! så lycklig! nu ska jag duscha och sen nana, åh vad jag kommer sova gott inatt. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0