kan jag få en lugn dag nu?

herrugud vilken vecka jag haft. Tre läkarbesök och så har jag dragit ut en tand! Drog ut tanden halv åtta på morgonen igår, blödde till klockan två! Jättehemskt var det, minns inte att det var så fruktansvärt förra gången. Har fått lite tandläkarskräck sedan operationen så tårarna rann en hel del, spelar ingen roll att jag tänker att det gör faktiskt inte så ont utan det är bara väldigt obehagligt så de kommer ändå. Först klockan sex på kvällen, alltså elva och en halv timme sedan jag åt senast, fick jag i mig en sked yoghurt. Vid den tiden var jag rätt hungrig! Tycker fortfarande det är läskigt med ett stort svart hål i munnen som också gör att jag måste äta med min tandställning :( Men nu är förhoppningsvis alla bekymmer över och jag ska ha en lugn dag med lite plugg och sedan ska jag hem till pojken och myyysa! :) ♥
och för er som inte ha något att göra- gå ut och njut är sommarvädret!

härligt gung! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0