just nu är det väldigt bra

sovit som en gud i min nya säng, helt underbart är det! Filip kom hit igår och vi hade en väldigt lugn dag fram till kvällen då det blev tacos och Melodifestivalfinal! Jag tror jag tyckte Ulriks låt var bäst men jag det var absolut inget fel med att Laureen vann, nu kan vi ha en chans i ESC! men stackars Danny som kom tvåa i år igen..
Filip sov här inatt också, en av anledningarna till varför det är skönt med en bred säng! Idag har dagen gått ut på att tagga upp till match! Filip och jag fixade lunch, tog en powernap och sedan åkte han hem :( jag drog mig bort mot färjehallen för säsongens sista match, Mörbylånga stod för motståndet och vi hade chansen att vinna serien.. vann vi skulle vi ha samma poäng som serieledarna Sandbäckshult och då är det målskillnad som räknas så vad som krävdes för att vi skulle vinna serien var vinst med fyra mål.. Har inte varit så nervös sedan gothiafinalen! Vi börjar jämnt men vi får in 1-0 i första perioden. Andra perioden är bättre och vi gör 3-0. Ett mål till och att hålla nollan bakåt är vad som krävs i sista. Slutresultatet: 9-0! helt otroligt vilken kanon match vi gör, speciellt sista perioden då vi får in sex bollar! SERIESEGER! vi sprutade pommac eller vad det var på alla i hela omklädningsrummet och duscharna var på så hela laget och hela omklädningsrummet var dyngsura! härlig känsla!

sitter nu här och tar det lugnt, deppar för att det är skola imorgon men ska snart njuta av en lugn kväll med segertårta!

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

bilden är lite stor??

2012-03-11 @ 20:19:21
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

bilden är lite stor??

2012-03-11 @ 20:19:23
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

bilden är lite stor??

2012-03-11 @ 20:19:30
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0