hej igen då

har haft några hemska första dagar med min nya (o)vän tandställningen, som tur är börjar smärtan lägga sig lite nu.
Som sagt var jag på teater med Filip och hans familj, vi såg 'nu är det klippt', rätt bra var den. Tyvärr var natten därefter inte rolig, den här tandställningen kommer ta kål på mig. I fredags åkte jag in till stan efter skolan och väntade på att Filip skulle sluta i en timme och tio minuter.. jag var rätt frustrerad då om man säger så men det var ingen ide  att gå för han kunde ju komma vilken minut som helst. Han dök upp till slut och vi åkte hem till honom och så sov jag där. Vi tänkte se på film i sängen men vi somnade båda två efter två-tre minuter så vi vaknade när filmen var slut sen haha! Igår sov Filip och jag bort hela dagen, rätt konstigt eftersom vi sov tio timmar ändå haha! Jag hängde med honom och hans familj till Fridolofssons i björnhovda och åt smörgåstårta och så, riktigt trevligt! Tacos hemma på kvällen sen och melodifestivalen sen sussade Filip och jag gott! vi bara sover och sover, vad är det med oss? Vi vaknade vi tio i åtta imorse och bättre taiming finns ju inte så jag tänkte har vi nu redan vaknat kan vi lika gärna traska upp och se vasalopps-starten! Tur att inga förbaskade norrmän vann iaf! ;) Filip åkte hem :( och jag kilade iväg till kyrkan. Kom hem och tittade på ännu mer skidor, åt middag och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra av resten av kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0