får tacka för vädret

Det är solstrålarna som håller mina läppar uppe mitt i allt pluggande..
Hade en jättebra dag hos Filip igår! Såg på Partaj igår när jag kom, rätt bra var det! Fick en halvtimmes sovmorgon imorse för jag skulle till tandläkaren. De spände åt kedjan som ska dra upp min tand, det gjorde lite ont men är inte så farligt nu längre. Mamma och jag fick jaga bussen hit till mörbylånga annars skulle jag bli fast i kalmar ett bra tag, som tur var han vi till sista hållplatsen i Kalmar! Har nu haft so och vi fick en uppgift som vår klass gjorde redan i sexan och som var väldigt rolig! Vi låtsas att vi har 10000 kr och ska vi lägga dom på aktier och så efter några månader kollar vi vem så lyckats bäst. Tycker vår nya lärare är rätt bra faktiskt, han har det där tänket som vår saknade Birger har!
Har just försökt avsluta mitt förbaskade arbete om Israel, så sköööönt att äntligen vara färdig! Har bara framsidan kvar nu! Snart blir det matte, länge leve bråk och procent!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0