Solar vidare i Bibione

Det är 34 grader varmt och hur mycket jag än smörjerin mig och spenderar hela dagarna i skuggan så bränner jag mig. Jag blir inte brun. Suck! men det kommer väl! Igår lånade vi hotellets cyklar för en tur runt denna extrema turistort, och fann ett tivoli! Massa lampor, sockervadd, crepes, och karuseller! Inget inträde utan man betalde per åktur! Så vi åkte ´bil i 3D´, gick i lustiga huset och snurrade runt en baskespelare! haha.. Idag har vi legat ännu en dag vid stranden och ska snart gå ner till poolen.Känns konstigt att inte fira midsommar på Böda som vi gjort i så många år nu, får se till att åka dit seare i sommar. Förhoppningsvis med min lille prins, som jag saknar så mycket! Ha det gott och få en fin och solig midommar med massor av jordgubbar och sill! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni har de mycke varmare och skönare där ni är än här. Ha de gott och Glad midsommar. Ni får gärna ringa någpn gång. Kram mamma

2012-06-21 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0