snart är vi där, sommarlov!

Idag har jag käpat och kämpat i syslöjden för att bli klar med min skjorta, men det går segt :( hittar jag ingen tid till det imorgon hinner jag inte bli klar med den och då kan jag inte ha med den till lägret i sommar, som den var tänkt till.. Förövrigt har jag haft en sista redovisning, sett på film (vilket är nästan det ändå vi gör nu sista veckorna) och haft musiktävling. Vi var rätt kassa på den där musiktävlingen dock.. hehe. Fick tillbaka min tonårsbok också, fick fina kommentarer av min lärare :) Nu är jag här hos pappa igen och har sett Grey's och ätit nypotatis och skinka. Haft en drygt samtal med älskling och nu ska jag hoppa in i duschen innan Fotbolls Em! Ha en bra kväll!

HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0