shopping

I fredags kom Filip hit och vi åt tacos och lite så! Igår åkte vi in till stan och jag fick ett uppdrag av Filips mamma- köpa honom lite kläder. Det tog inte lång tid att förstå att han verkligen avskyr att köpa kläder till sig själv! jag förstår honom inte! Jag hittade äntligen en bikini iaf och så köpte Filip en tröja och skjorta, han kommer bli så stilig! Vi åkte till borgholm och med hjälp av hans mamma lyckades vi tvinga på honom ett par byxor, en jacka och en till skjorta, haha! Jag fann också lite kläder så den dagen blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig ;) hittade nog de finast shorts jag någonsin skådat, tyvärr fanns det inga stora storlekar och skulle de krympa minsta lilla i tvätten skulle jag inte kunna ha dem sen, men jag köpte ett par likande iaf ;) fann också en klänning, tyvärr syns inte den fina spetsen på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0