skuldkänslor

jag är världens sämsta bloggare, japp!
När klockan ringde tre i torsdags eftermiddag så var jag lycklig ska jag säga er! Jag har haft fyra prov den här veckan som höll på att ta kol på mig men då var de änrligen över! Jag lyckades ta mig hem till Filip i fredags i alla fall trots snökaoset! jösses alltså, nu hoppas vi det lugnar ner sig! Igår var min käre pojk hos mig innan jag åkte till N Kvinneby och josse vid sextiden. Tjejkväll med tacos, kladdkaka och melodifestivalen! :) vad tyckte ni om den i år? Rätt låtar gick vidare till finalen helt klart men torsten (som gav mig mardrömmar) och sean banan, allvarligt? nä tack! sov hos henne också och åt tacos och kladdkaka till frukost med (a) någon gång ska man få göra något annorlunda! Sedan har Filip varit här idag med, massa mys! Vi gick åch köpte släta bullar så att vi kunde göra semlor hemma sen, mycket gott! Nu är jag hos pappa igen och känner mig lite ensam, det blir så när man varit omringad av folk ett bra tag! Ska läsa på so:n lite till nu så jag kan fylla på provet sedan i torsdags och sedan blir det slapp tv-kväll! Just nu är livet bra! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0