sjuk :(

åkte till Filip igår och var med han och hans scouter i köpingsvik och rensade fågelholkar( dock inte filip och jag) och grillade korv. Rätt mysigt, innan jag blev kall och toanödig. Åkte hem till filip och duschade, vi luktade rök långa vägar! På kvällen åt vi kebab och såg på melodifestivalen, eller ja, jag kollade på melodifestivalen medan filip sov i mitt knä, så söt! Vaknade upp hos honom med en dunderförkylning och huvudvärk så Filip försökte ta hand om mig innan jag åkte hem. Hoppas han inte blir smittad nu! Blev hämtad i algutsrum av pappa för att slippa åka in till kalmar och vända ( dumma KLT! ). Farfar har varit här på middag men jag har tyvärr inte varit så social med tanke på hur jag mår. Blir nog ingen skola imorgon. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0