kidnappad..

matchen slutade 6-6, har inte så mycket att säga om det..

När jag kommer hem kommer också filip och jag var väldigt säker på att vi inte skulle på någon mässa som han påstod, något skulle vi göra men jag visste inte vad, och något lurt var det! Jag höll på att bli galen och han satt och hånskrattade åt mig hela tiden. Sedan helt random springer filip iväg och jag klampar efter och kikar ut genom dörren och vilka står inte där om inte mina tre underbara vänner annie, josse och malou. Födelsedagssurprise! Jag fick genast på mig en ögonbindel och hörlurar och sedan traskade vi ut i snön. De blåste mig totalt, jag hade inte en aning om var jag var! Jag kände i alla fall när vi klev på bussen men vart jag var då och vart vi var på väg hade jag fortfarande ingen aning om. Fick i efterhand höra att när jag stod och sjöng och gapade för full hals hade vi stått på busshållsplatsen med en annan kvinna som hade stått och glott på oss, jag måste sett galen ut! När vi kliver av bussen en halvtimme senare (gissar jag på) så spriner dom iväg med mig. Det är inte roligt att springa på halt väglag och med ögonbindel! Jag höll krampagtigt i dem andra när jag sprang! Plötsligt känner jag att värmen slår emot mig och en doft som jag så väl känner igen, bowlinghallen! Det tog ca 10 sekunder innan jag kunde se vad det var jag hade framför mig när jag fick ta av mig ögonbindeln eftersom jag hade kollat i ett totalt mörker i drygt en timme! Men discobowling fick det bli och jag hade en av de bästa kvällarna någonsin med dom som betyder mest, tack ska ni ha hörni! ♥ en sväng på donken fick det bli också, jösses vad hungrig jag var!
huvudvärken börjar smyga sig på nu så det är bäst jag går och lägger mig, god kväll kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0