fullbokad dag

farmor kom idag, massa mys! vi fikade på märits underbara men mäktiga semlor. Kollade på melodifestivalen eftersom jag missade den under kidnappningen igår, helt rätt låtar gick vidare för en gångs skull! än finns det hopp för sverige.. farmor åkte hem och jag drog till köpstaden för att fixa lite grejer, köpte bl.a en mascara och ett par byxor!

funderade länge på att köpa blusen också men jag lät bli till slut :/ byxorna köpte jag på H&M för 100 kr!
Cyklade hem och åt en riktigt smarrig plankstek och fick min födelsedagspresent av pappa och Märit. Har nu också varit i kyrkan en sväng i Algutsrum, men nu är jag hemma hos mamma och ska bara ta det lugnt, ladda för min födelsedag och sakna pojken lite ;) god kväll!

Kommentarer
Postat av: MariaP

snygga byxor syrran!

2012-02-12 @ 20:19:13
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0