älsklings 18-årsdag!

igår slutade matchen 1-1, SÅ SJUKT ORÄTTVIST! jag blir så galet arg, vi ägde spelet fullständigt och det är endast deras grymma målvakt som jämnar ut matchen och måste bli matchens stjärnspelare.

Vaknade med en artonåring bredvid mig imorse, grattis hjärtat! ♥ han fick frukost på sängen, ävan fast han inte ville..
Jag har varit himla trött i skolan idag, tur att v inte har några läxor! Hade min nya kavaj på mig idag, min nya kärlek! Har just slängt i mig en hamburgare för nu ska jag hoppa på bussen till pojken, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: MariaP

snälla hanna! får jag göra om din blogg?

2012-02-15 @ 17:35:16
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0