JAG ÄR KONFIRMERAD!

det är inte klokt vad tiden gått fort! känns som igår som vi satt där första konfaträffen, en torsdag i september. Jag har lärt mig massor och jag tycker det har varit en intressant och framför allt väldigt rolig tid! Vi hade vår redovsning/ teatrar på konfirmationen och det gick bättre än vad jag någonsin förväntat, det var kul. Det var en underbar känsla ska ni veta! Efteråt åkte hela släkten hem till pappa och vi åt mat och tårta. Jag fick massa fina konfirmationspresenter som t.ex bestick, glas, pengar, klocka, halsband och en fin ring av min söta pojkvän! Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt, det är så skönt att bara vara liksom!


så fin han är, min älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0