bara en dag kvar nu!

idag har vi varit i notre dame-kyrkan. Det var måånga trappsteg upp till klockorna! Vi gick också in i kyrkan som var väldigt stor och fin och där inne stod en kör och sjöng, det var så vackert så man fick rysningar! Vi hann också med en TRE TIMMAR lång väntan i kö för att komma upp i eiffeltornet.. Men det var det värt! ilken utsikt alltså, helt otrolig! Man är så högt upp att till och med jag började li lite höjdreädd, det brukar jag aldrig annars vara! Har smäckt i mig en oh annan crepes med nutella idag också, mums!! snart ska jag ta mig ett bad och sen ska vi sova, imorgon är det sista dagen här och den ska spenderas på disneyland! på kvällen sätter vi oss på bussen hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0