välkommen till verkligheten

dom orden fick jag höra av pappa igår när jag klagade på alla läxor och prov.. Men So-provet gick rätt bra igår, fast det var på håret att jag hann klart. Och idag skulle vi börja skriva på en 'crime story' på engelskan, omöjligt.. No-prov imorgon också plus två tyskaläxor eftersom jag var sjuk förra veckan. Ja livet är hårt. Fast jag läste en gång en mycket smart tjej som hade skrivit så men sedan också sagt, till skillnad från vad? Ingen har någonsin sagt att livet skulle bli lätt.
Snart träning också, fast jag knappt kan vara med :( får inte springa eftersom jag fortfarande har ont så ja, jag typ döööör om jag inte kan spela snart igen!

Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

åååh tackk Hanna!! =D <3

2011-09-16 @ 18:41:06
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0