ÖMSAdag

Har haft ÖMSA idag, jag har så sjukt mycket att göra så jag blir galen! Hur ska man hinna? Tur att vi har ÖMSA på tisdag också. Jag är superhungrig, soppa till lunch i skolan. Och skolans soppa är tyvärr mindre god. Tur att mamma håller på att laga mat nu.

Konstnatt ikväll, jag och sofia är nog de enda tonåringar som gillar skördefesten, haha! Men jag har faktiskt längtat, hur knäppt det än låter. Så det blir ut och åka med mamma och lillasyster ikväll. Blir till mörbylånga och paraden vid åtta och sedan vidare söder ut mot Ottenby. Ni får förhoppnigsvis lite bilder imorgon, vi hörs nog inte mer ikväll. Är det någon som ska hit till skördefesten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0