jag får väl glädjas över att det är fredag iaf..

var på elevråd idag, hoppas att jag får vara med i evenemang gruppen! No-prov sen som gick lätt som en plätt och sedan tyska som jag fick mycket beröm på! Ja dagen startade faktiskt riktigt bra och höll i sig till klockan var sisådär 14.20. Helt otroligt hur man kan gå från glad till gråtfärdig på bara någon ynka sekund av att höra ett par ord.
Det är skönt att vara hemma i alla fall, ta det lugnt och vara med familjen bara. Är dötrött nu och har varit det ett tag så det är nog dags att lägga sig i sängen. Min älskade säng, där finns min trygghet. god natt och sov gott, hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0