JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAG FICK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PÅ SO-PROVET! :D :D :D dadadadadattadaaa
sjukt glad faktiskt!
som jag sa innan försov jag mig imorse men jag hann faktiskt till bussen i god tid. puh! annars en lugn dag i skolan, innebandy (elevens val) efter skolan så kom ju hem till färjestaden vid klockan sex och stannade till på fotbollsträningen en timme. Kan säga att jag var sjukt hungrig när jag kom hem alltså, hade bara ätit en fralla sedan lunch. Kollat lite på Idol nu och så, sängdags snart så jag inte sover så djupt imorgon igen när klockan ringer..
Södra Bruket som gäller imorgon då, ska bli rätt kul faktiskt! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0