fredagkväll och magont

lite att berätta kanske? Har haft fullt upp hela dagarna! I onsdags var jag på södra bruket med klassen och vi levde år 1900 för en dag. Då hette jag Alma Fröström och var 17 år. Vi flickor lagade mat, diskade och tvättade medan pojkarna högg ved och målade staket. En väldigt lärorik och intressant dag!

En helt vanlig skoldag i torsdags men efterskolan tog 37 elever bussen till algutsrum och Rydberggården. Det var dags för vår första Konfaträff! rätt kul ändå men som kommer ta upp mycket av min tid. Måste till kyrkan på söndag.. Efter det träning med en gång! Åt middag när klockan var halv nio.. plus tyskaläxa på det.
Heller inget speciellt idag, sov i en och en halv timme när jag kom hem. Slut efter en tuff vecka ;) packat och lite så där och nu har vi ätit hemmagjord pizza och kollar på Skavlan hos mamma. Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0