LYCKAD SKÖRDEFST

haft en toppenhelg faktiskt, det behövde jag. I fredags så åkte mamma, lillasyster och jag till mörbylånga. Jag ville kolla på en utställning men tyvärr var det låst :( vi gick bort till parken och kollade lite på vad de sålde och så där. Maria och jag köpte nougat och hon köpte även ett par jättesöta örhängen! Träffade på några från skolan som jag tittade på paraden med. Vi åkte sedan vidare till Vettlinge och gick i majslabyrinten. Den var rätt häftig och som tur var gick vi inte vilse ;) sist åkte vi till Ottenby, där hade de gjort en jättehäftig 'pool' med glasfiskar och vass med häftiga lampor och så, så det var riktigt häftigt! Lyckad konstnatt!

Igår hämtade pappa oss och så åkte vi till eriksöre. Vi köpte pumpa ch kollade runt lite i ladorna. Drog sedan till Stora Frö och åt på kakbuffé. 12 kakor senare var man inte så sugen längre..



Fort hem och kolla på FBC spela i färjehallen, förlust tyvärr :( Åt årets förmodligen sista grillat kött till middag. så sjukt gott! Sedan satte sig mamma, syster och jag i bilen igen, den här gången norrut mot borgholm. Där träffade jag Filip, och hängde med honom resten av kvällen. Har saknat honom enormt, riktigt kul att se honom. Vi såg fyrverkerierna innan vi åkte hem. Vi skulle egentligen åkt ännu längre norr ut till ett stenbrott men både mamma och jag var alldeles för trötta för det.

Idag har jag bäddat rent sängen, städat och massa andra tråkiga måsten. Cyklat upp till tallhöden för att se mitt älskade fotbollslag vinna över trekanten med 4-2 efter en riktigt bra andra period! Just ätit lax och potatis och nu är det dags att ta tag i mitt berg av läxor! Hemkunskap, So och No gånger två.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0