lång dag.

mötet imorse var skittråkigt verkligen. 'Vad kan man bygga av en tegelsten? Var kreativ!' Det var dagens övning, så ja ni fattar.. Annars var allt som vanligt i skolan, vi har börjat på vår svenskauppsats (kommer bli min död) haft hemkunskap och så har en åklagare från kalmar tingsrätt varit och pratat för oss på So:n. När alla andra åkte hem som vanligt fem över tre stannade vi åttor kvar och såg på film. 'Förortsungar' blev det, den är hyffsad, men rätt dryg och overklig. Middag sedan sen, potatissallad som inte riktigt är min grej. Var rätt hungrig nu när jag kom hem. Efter middagen vid halv sju startade våra lektioner igen, för min del blev den en och en halv timme tyska. Anledningen till att vi var kvar på skolan var för att föräldrarna till de blivande sjuorna var på besök och skulle se hur vi jobbade och så. Slutade vid åtta, alltså 12 timmar skola.. men vi är lediga på fredag! Är sjukt trött nu så det blir genast sängen efter att jag sörgt klart att hawaii five-O visar sista avsnittet för säsongen. tillbaka i vår igen, hur ska jag kunna klara mig!? :O
dåligt med bilder jag vet, föööörlåtmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0