första dagen!

Hemma efter första praodagen på Bildväxlarna & Sundén Reklam AB! Möttes av Mia när jag kom dit och började med en rundtur. Väldigt fint ställe, nytt och fräscht! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag har gjort, men jag har skurit ut 'klisterlappar' mm..
Började lite efter åtta och slutade vid fyra, det är tiderna jag ska köra hela veckan tror jag. Åkte också iväg och hämtade några visitkort och lämnade dem. Får se vad som händer imorgon, det blir säkert kul!

Nu är jag sjukt trött, det blir så när man gör något nytt hela dagen, även om det inte är så ansträngande. Har varit på scouterna också, det var kårgemensamt. Vi gick tipsrunda (alla rätt här va:D) och åt korv.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0