det var magiskt

matchen igår, var det bästa på länge. Jag hade väntat så länge efter det, och det var helt klart värt väntan! En vinst med 4-0 och med tre poäng i handen efter vår första match tillsammans som det nya laget. Min dag blev toppad när jag fick göra sista målet också, vilken känsla!

Förstår att det verkar konstigt att jag kan vara så här galen i innebandy, men det är det jag lever för!

Men jag får ju förstås inte glömma Jotan! skitkul att se vännerna från mönsterås igen! Har pratat lite i radio och snackat med massa andra scouter från hela värden på internet. Vi körde lite stratego också så hela min hand är full av rivsår efter att jag sprungit runt i taggbuskar.. Vi såg på film och åt riktigt smarrig tacos! Sov inte mycket inatt heller så när jag kom hem la jag mig i sängen och sov i två timmar, haha! helt underbart att inte ha något inplanerat så man bara kan slänga sig på sängen om man så vill.
Snart blir det plankstek till middag, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0