bara jag som hatar måndagar?

den här dagen har bara varit seg, snälla gud hjälp mig. Typ kröp till bussen idag för jag hade så ont i magen och sedan har jag bara haft en allmänt seg dag i skolan.. Något som lättade upp lite var att vi fick tillbaka våra matteprov. 38 av 40 p, bäst i klassen och jag bara yeeeeeeeeeeeeesss. Det var sjukt svårt så det var rätt gutt' ;) sedan hade vi So där vi skulle diskutera barns rättigheter och hur vi blir behandlade av vuxna osv.. haha, jag blev värsta politikern och pratade på i all evighet om orättvisor mm. Birger bara gapade och sedan sa han att han beundrade min entusiasm och kloka ord ;) lite stolt :D men det är faktiskt något jag är bra på, kämpa för rättvisan, stå för vad jag säger och framföra vad jag har att säga.

Nu ska jag på innebandyträning, jag ska prova att springa lite idag SÅ HÅLL TUMMARNA för att det inte ska göra ont! Längtar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0