trött!


hade en så sjukt bra kväll igår alltså, den behövdes verkligen! :) vi satt i badet i över en timme, vi var som kokta morötter sen XD jag hoppas grannen gillade våra fina sångstämmor.. men vad jag förstått så var det rätt uppskattat av dom innifrån mitt eget hus ;) Elin sov på golvet och malou och jag sov skavfötters, så jag har inte fått mycket sömn inatt. Vet inte om det var för hennes stinkande fötter eller för att hon sparkade ner mig var femte minut..
Upp halv åtta ändå för match med 98orna mot Slätafly, vinst med 4-1 blev det där :D
har äntligen kommit underfund med Skype så nu har jag suttit och pratat med Filip i typ två timmar! :D borde ta fram SOn och tyskan, snaaaaart

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vår goa bild! GILLA GILLA GILLA!!! ;P

2011-11-13 @ 20:46:49
Postat av: Malou

Sjukt kul!:D <3 måste göras om!

2011-11-16 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0