JAG ÄR TILLBAKA

KONFALÄGRET torsdag-fredag
Började med en nästan två timmar lång bussresa till vandrahemmet i Ås, ligger nästan vid södra ölands udde. Vi Gjorde precis det man kan tänkas göra på ett konfaläger, pratade om Jesu liv, tog nattvarden, lekte lekar och allt sånt där, rätt kul fast ibland var det lite långtråkigt. Filip kom hit på fredagkvällen sedan, himla trevligt!

JULKUL lördag
var på fotbollscupen JulKul i emmaboda. Vi fick blit två lag från vår klubb för att vi var så många oc för att det var innomhus och bara fem-manna. Och hur det gick? mindra bra tyvärr, men vi höll ihop och hade kul som ett lag och det var riktigt bra! Själv fick jag stå i mål två matcher för jag kände mig lite seg kraslig i kroppen och vår riktiga målis var sjuk. Fick träffa flera gamla fotbollskompisar dessutom! :

GAMEDAY söndag
Match med 98orna. Alltid lika gutt att ta tre poäng, vinst med 6-2 mot Virserum :) stolt målgörare här! ;) eftermiddagen spenderades med Filip igen. Fick *fult ord* ont i magen på eftermiddagen, den värsta magknipen sedan körtelfebern! tog mig i alla fall till kyrkan och lyckades spela upp min roll som Jesus i vårt lilla drama utan att svimma. Resten låg jag i kyrkbänken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0