en dag som denna

busschauffören dampade lite imorse, haha :o
dagen har fungerat rätt bra, med innebandy elevens val efter skolan. Jag (enda tjej), minsta killen i sjuan och tränaren ( Elof) på ett lag, vi körde på småmål, och vi var obesegrade ett bra tag. Sista matchen förlorade vi på straffar, surt.. Utvecklingsamtal efter det, rätt trött och hungrig vid det laget. Vi pratade inte så mycket om skolan egentligen, men det var ett bra utvecklingsamtal, det kändes bra när jag gick där ifrån. Kom hem kl sju så jag slängde mest i mig maten efter som nästa träning började halv åtta.. Helt slut nu är jag!

ber om ursökt för mitt dåliga bloggande de senaste dagarna, har verkligen haft fullt upp. Imorgon är det ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0