det går bra nu

vi har en himla härlig tyskalärare! hon är så snäll och bjuder oss någon gång ibland på tyskt godis, och tanken är ju väldigt fin, tyvärr smakar det inte allt fint.. haha, hon är toppen ändå!
sen har vi ju då vår svenskalärare som inte kan speciellt mycket om teknik och moderniheter. Jag satt idag och skrev på min svenskauppsats när det plötsligt utbryter smått kaos. Jag fråga liksom vad fan händer, jordbävning eller?
- Monica har en Iphone 4s! hahahahha, lätt dagens! så då ägnade vi en kvart åt Monica och hennes mobil, ett riktigt förhör om hur hon nu ska lyckas hantera en sådan pryl ;)

har blivit väldigt, väldigt stressad senaste tiden så jag har därför valt att hoppa av luciatåget och Färjestadens framtid/företagsgrupp! dagen har flytit på bra för övrigt, är fortfarande himla glad över mitt C i hemkunskap, för nu vet jag att det stämmer :)

vet inte om jag berättat om killen på min skola som bröt nacken? han körde kross, körde omkull och bröt nacken. Detta är verkligen extremt farligt, kan var mycket livshotande! Har tänkt på honom mycket och vi har fått en del bra nyheter, men han inte skulle komma tillbaka på ett tag. Så ni kanske förstår att jag först trodde det var ett spöke som klev in genom dörren och öppnade skåpet bredvis mitt idag. Även vi knappt känner varandra var det otroligt kul att se honom, så tillfrisknad det bara går att bli efter en sådan olycka!

träna fotboll och kollat lite på Glee har jag också hunnit med ikväll! nu ska jag lägga mig och läsa i boken jag lånade idag, äntligen fanns den där!

får inte heller glömma, ETT STORT GRATTIS TILL JULIA SOM FYLLER FJORTON IDAG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0