sämsta uppdateringen

förlåt igen, har inte hunnit och datorn dampade igår när jag skrivit värsta inlägget men det försvann och sen hade jag inte tid att skriva om det. Var iaf på Gludfågeln arena för första gången igår och såg Kalmar ff- Syrianska. Ganska långtråkig match till en början men i slutet började hända grejer och Kalmar vann med 2-0 :) Arenan var riktigt bra, man sitter väldigt nära planen så man ser jättebra! 

Somnade kvart i ett inatt! åh, sömnbrist! Sov ju så länge igår efter valborg o de så kunde inte somna. Tummen ner för det. Det är himla tur att vi slutade halv tolv idag! Ganska go vecka för övrigt också faktiskt, men det märker ni då!
Vad ska jag göra nu? Det vet jag inte riktigt, antagligen uggla en stund till framför datorn ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0