öhhh

tacokväll med mamma och lillasyster igårkväll framför New moon! Ikväll ska vi se Eclipse, åh vad jag längtar! Vi har blivit lite Twilight beroende här hemma så när vi sett den ena filmen måste vi genst se dan andra! Tyckte mamma var lite rolig( eller pinsam skulle ju jag säga) igår,
-gud vilken kropp! ohhhj! vilka muskler! ahh
hehe. Ja min mamma är pinsam. Och förlåt mamma, jag vet att du läser det här, tänkte bara att alla andra beghövde få sig ett gott skratt ;)

Det är inte bra att jag sitter här i soffan och väntar på bättre tider, har inte en aning om vad jag ska göra :( skulle träffat en person idag men det gick inte längre, väldigt tråkigt :(
Öppen för förslag på vad jag kan göra denna ohändelserika dag! För det spökar tydligen maginfluensa i Böda så vår fotbollsmatch blev inställd. Suck säger jag bara, är väl dags att ta tag i något nu.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0