JAG LEVER!

ja, som ni märkte gick inte jorden under idag heller, vilken tur va? ;)

Jag har inte bloggat på en vecka nu, kände att jag behövde en liten paus.
Under den tiden jag kan verkat död har jag tränat massor, haft prov och spelat match osv.. Vinst mot både böda/högby och kalmar den här veckan, vi är riktigt grymma tjejer!
Gjorde en lite otäck vurpa på träningen i torsdags så min ansikte är väl inte det vackraste.. men jag lever och tur är väl det!
Igår hade vi återträff med gamla klassen, otroligt mysigt att alla var samlade igen. Vi såg på vår musikal vi gjorde i femman, oh shit vad vi skrattade! köpte pizza till oss tjugo pers också så man fick ju slänga i sig, förstår ni om jag säger att jag hade ont i magen efter det? ja, men just nu är det nästan ännu värre, förstår inte vart det kommer ifrån men jag vill bara gå och spy :S usch.

kände att det var länge sedan ni fick en bild också, så här kommer en, eller två rättare sagt. Känner att jag, my och emil är väldigt söta här, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0