är så sjukt skoltrött

orkar inte skolan, det är verkligen SÅ tråkigt nu när det bara är några veckor kvar. Skönt att vi är lediga på fredag, men det är torsdag imorgon och det är inte kul någonstans.
Insåg imorse en sak, och detta är INTE OK! Har inte övet på en enda låt den här terminen på musiken som jag har som elevens val! Helt sjukt, men det var varit så mycket krångel och lite resor och så men ändå!? suck, blev lite ledsen där. Älskar musiken men vi kommer ju ingen vart så ska nog byta till innebandy nästa år. Isf skulle det inte förvåna mig om jag blir enda tjejen och ygnst.. Då är det bara att visa sig tuff, right? :D

Bakat kladdkaka nu när jag kom hem, ska överraska mamma och maria när dom kommer hem, vilket borde vara när som helst. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0