nu ska jag gå och lägga en devlin!

jo igår då, var på bio med josse först,'hur många lingon finns det i världen'- vad är det för filmtitel egentligen? sjukt bra film och absolut värd att se! Tycker ni ska boka med en gång faktiskt, toppenfilm alltså! Vi funderade först om vi skulle följa med mamma och lillasyrran på hotell gyllene knorren klockan fyra också men så blev det inte och det var väl tur det. Annie ringde precis innan filmen började och frågade om vi kunde gå på bio senare ikväll. haha, ja så jag fick springa bort från saga till biostaden för att se 'min låtsas fru'. Hahahha, -jag ska gå lägga en devlin nu/ jag ska gå och skita nu! Ni förstår om ni ser filmen. ;) Sånt som annie och jag tycker är kul, hehe -.-Sjukt bra film den också, lyckad kväll eller vad? ;) annie slagga hos mig sen och ni skulle se vilka konstiga drömmar jag hade inatt, hihi.
tog bussen in till stan igen... hansa city däremot den här gången. Köpte dricka med gratis påfyllning, två varmkorv och en mjukglass på Ikea för tjugo spänn, helt sjukt ju! (y)
Jag har shoppat otroligt mycket på bara några dagar nu, inte bra alltså. Men känslan att sätta på sig något helt nytt varje dag i en vecka är nice ;) fyra tröjor, chinos, skärp och parfym har jag hittat, men det var värt varenda krona :)
slappat hos annie en stund nu framför inspelat solsidan men sitter nu hemma och ugglar. Ska nog göra toast nu, gottgott!
kisses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0