I hate it, I really do.

sista innebandyträningen igår. ni fattar inte hur mycket kraft den mening sög ur mig av att skriva.
Innebandy betyder verkligen allt för mig och jag ska verkligen satsa, träna med klubban varje dag har jag bestämt mig för. Jag är så otroligt glad över mitt lag, vi kan inte annat än vara riktigt fucking stolta över oss själva. Bandet till alla i laget är extremt därför gör det så sjukt ont med vetskapen om att den slut nu. För alltid. Det är vårt lag som gör det roliga och nu ska vi splittras av tusen olika anledningar. Det gör mig ont och jag deppar sönder. Flera månader utan innebandy, hur ska det gå?
Kände bara att jag behövde skriva det, men ändå ingen som fattar.

Innebandy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0